Deze site bevat affiliate links. We ontvangen mogelijk een commissie als u een aankoop doet via deze links.

Tips over online webshops, diensten & producten

Mobiel.nl review & ervaringen

Mobiel.nl
Ga naar Mobiel.nl

Onze expert over Mobiel.nl:

Laatst bijgewerkt: 27 december 2022

Is je mobiele telefoon aan vervanging toe of is je internet thuis ontzettend traag geworden? Allemaal redenen om eens na te denken over nieuwe apparatuur of zelfs een geheel nieuwe provider. Sluit nieuwe abonnementen af voor thuis of op de zaak met je mobiele telefoon of voor internet en televisie. Maar welke provider bied jou de beste voordelen en wat is de best mogelijke optie op jouw adres? Er zijn talloze factoren waarmee je rekening dient te houden. Mobiel.nl is in het leven geroepen om al die providers met elkaar te vergelijken, zodat jij aan het einde van het verhaal met de best mogelijke provider zit opgescheept. We zochten voor je uit hoe dit precies in zijn werking gaat op deze site. Dit lees je uitgbreid terug in deze review.

Waarom kies je voor Mobiel.nl?
  • Vergelijk providers en kom tot de beste keuze voor jezelf
  • Mobiel toestel binnen 31 dagen kosteloos ruilen
  • Zeer overzichtelijke site voor al je abonnementen
  • Klantenservice zeven dagen per week geopend
  • Levering elke dag mogelijk. Ook zelfde dag
Ga naar Mobiel.nl

Wat is Mobiel.nl?

blank

Mobiel.nl is de overkoepelende plek waar je alles regelt rondom je mobiele telefoon, abonnement en een passende provider. Zo is het mogelijk om rechtstreeks via de site je abonnement te verlengen en over te stappen naar een andere provider, als je dat wenst. Naast van alles voor de mobiele telefoon, vind je hier ook de mogelijkheid om over te stappen met je internet en televisie thuis. Ook zakelijke opties zijn mogelijk via dit platform. Mobiel.nl is een provider onafhankelijke website die écht met jouw persoonlijke situatie meekijkt naar de best mogelijke optie. Mobiel.nl is opgericht in het jaar 2000 en is sindsdien niet meer weg te denken in de provider branche.


Is Mobiel.nl betrouwbaar?

blank

Mobiel.nl is zeker een betrouwbare website. Het is een mooie overkoepelende website waarop alle providers voor vaste thuis en mobiele abonnementen geholpen kunnen worden. Zowel de grote providers als de kleine providers vind je terug op dit platform, zodat er ook echt naar jouw persoonlijke behoefte wordt gekeken. Daarnaast zijn ze in het bezit van het Thuiswinkel Waarborg certificaat, waardoor ze staan bestempeld als betrouwbare zakenpartner. Daarnaast scoort Mobiel.nl een mooie 4,7 op de schaal van 5 op meer dan 45.000 reviews van gebruikers. Mobiel.nl wordt al jarenlang door veel mensen gebruikt om advies in te winnen, dus je bent volledig vrij om dit veilig te doen via dit platform.


Aanbod Mobiel.nl

Zoals aangegeven vind je op Mobiel.nl alles terug rondom mobiele telefoons, internet en televisie en bijbehorende abonnementen. Allereerst is het mogelijk om losse mobiele telefoons te kopen, allen in nieuwstaat. Van oudere modellen tot de allernieuwsten vind je terug in het assortiment. Vervolgens heb je de optie om daar een abonnement bij te kiezen bij een provider die jou aanstaat. Daarbij heb je de mogelijkheid om het mobiele toestel in het abonnement op te nemen of op voorhand af te betalen. Als je ervoor kiest om een mobiele telefoon in het abonnement op te nemen, dan is de kans aanwezig dat je een BKR-registratie op je naam krijgt.

Zoals aangegeven is het ook mogelijk om een abonnement voor internet en televisie af te sluiten. Op Mobiel.nl voer je je adres in, waarna je enkele opties krijgt voorgeschoteld van diverse providers. Op het ene adres kan je beter KPN nemen, waar het andere adres optimaal is voor Ziggo of T-Mobile. De ene provider haalt namelijk hogere snelheden op een bepaald adres dan een andere. Abonnementen sluit je voor in ieder geval een jaar af, waardoor het van groot belang is om direct de juiste keuze te maken.

blank

Accessoires

Als laatste op de site vind je nog accessoires terug in het assortiment van Mobiel.nl. Deze accessoires staan los van alle abonnementen, maar zijn voorzien van producten die iedereen makkelijk kan gebruiken in combinatie met mobiele telefonie of internet thuis. Denk daarbij aan hoesjes voor de telefoon, opladers, maar ook heuse speakers en geheugenkaarten.


Prijs- / kwaliteitverhouding

Enerzijds bestaat Mobiel.nl uit de verkoop van losse producten en anderszijds uit abonnementen voor mobiel of internet en televisie. Vandaar dat we die voor het gemak opsplitsen in deze drie mogelijkheden, zodat ze allen van hun eigen antwoord worden voorzien.

Mobiele telefoons en accessoires

Allereerst koop je daadwerkelijk fysieke producten als mobiele telefoons en accessoires op Mobiel.nl. Je kunt kiezen voor de allernieuwste toestellen van honderden euro’s en soms wel meer dan duizend. Lang niet iedereen heeft een dergelijk budget en vaak is iemand ook al tevreden met een toestel van €150,-.

Het hangt er volledig van af wat je persoonlijke wensen zijn en wat je allemaal uit een toestel hoopt te halen. Op basis van de prijs- / kwaliteitverhouding is het dus lastig om een algemeen oordeel te vellen. Alle telefoons en accessoires zijn in ieder geval voorzien van productreviews van eerdere kopers. Zo kan je vooraf al een inschatting maken van het product dat je in huis haalt en of jij het dat geldbedrag waard vindt.

Abonnement voor mobiel

Kies je voor een abonnement voor je mobiele telefoon? Dan zijn er nogal wat factoren die je in acht dient te nemen. Woon je in een stad of op het platteland? Hoeveel zendmasten van die specifieke provider staan er in die regio? Ook zijn er voldoende ‘dochterproviders’ die meeliften op het netwerk van een grote provider. Daar betaal je minder, maar krijg je ook minder voorrang op het netwerk. Zo kan iemand met Vodafone ontzettend veel plezier hebben in een stad, maar problemen ervaren in een buitengebied. Veel providers bieden op hun site de mogelijkheid aan om de dekking per regio te bekijken, zodat jij daar je aankoop op kunt bepalen.

Internet en tv

Ook voor internet en televisie gelden er verschillende factoren waarop je moet letten. Zo kan het zijn dat er bijvoorbeeld al glasvezel in je dorp of stad ligt, maar nog niet bij jou in de straat. Een buurman bij je om de hoek kan 500 mbit halen, waar jouw maximum op 40 mbit ligt. Kijk dus op voorhand welke provider de beste diensten op jouw adres kan leveren.

blank

Ook als jij in een zogenaamd buitengebied woont, is het mogelijk dat je absurd trage snelheden behaald. Simpelweg omdat je adres te ver weg is van een centrale. Speciaal daarvoor zijn er via de providers mogelijkheden om via externe mobiele routers hoge snelheden te halen. Al met al is het dus qua provider geheel situatieafhankelijk. Je kan dus net iets meer betalen, maar daardoor wel betere resultaten boeken.


Waar komen de producten van Mobiel.nl vandaan?

Mobiel.nl fungeert over het algemeen als doorgeefluik naar verschillende providers. Op het moment dat jij via de site een abonnement afsluit bij een provider, of het nu bij KPN, Vodafone of Tele2 is, dan ontvangen zij daar een provisie over. Het abonnement dat je neemt loopt vervolgens ook via de achterliggende provider. Dit product koop je dan wel via Mobiel.nl, maar het uiteindelijke product komt van een heel andere partij.

blank

Bij fysieke producten die je op Mobiel.nl koopt is dat wel anders. Denk daarbij aan een losse mobiele telefoon of eventuele accessoires daarvoor. Mobiel.nl koopt zelf namelijk ook toestellen en accessoires op, rechtstreeks uit de fabriek. Hoe dat proces precies in elkaar zit is helaas niet helemaal bekend. Op het moment dat je deze fysiek koopt van hen, verloopt je garantie voor het toestel of de accessoire ook via Mobiel.nl. Daarvoor kan je dan niet bij je provider aankloppen.


Klantenservice

Op het moment dat jij een nieuw abonnement afsluit, dan doe je dat doordacht. Je gaat een termijn van minimaal één jaar en soms wel twee aan. Dat kan een mobiel abonnement zijn met toestel of sim-only, maar ook voor internet en televisie. Mocht er iets niet helemaal volgens verwachting lopen, dan wil je gepast geholpen worden. Zo heeft Mobiel.nl natuurlijk ook een klantenservice die voor je klaarstaat, maar hoe? Zie hier je opties:

FAQ

Onderaan in de footer van de website vind je een knop met ‘vind hier het antwoord op je vraag’. Hier vind je een uitgebreide lijst met alle mogelijkheden die je hebt om van tevoren al een gepast antwoord te krijgen. Vragen met betrekking tot de omruil van mobiele toestellen, levering van producten, maar ook informatie over de providers die producten aanbieden. Ook vind je hier handleidingen van verschillende mobiele toestellen, zodat je je vooraf alvast kunt inlezen over je mogelijke nieuwe aanwinst.

Bellen

Als je als website mobiele telefoons verkoopt, dan moet je telefonisch natuurlijk ook bereikbaar zijn. Vaak word je binnen vijf minuten telefonisch geholpen, zodra je naar de klantenservice belt. Het telefoonnummer waarop je Mobiel.nl bereikt is 070-3010301. De klantenservice is zeven dagen per week geopend. Van maandag tot en met vrijdag is dat van 9.00 – 22.00, waardoor je de hele dag de tijd hebt om je vraag te stellen. Op zaterdag is dit van 9.00 – 17.00 en op zondag tussen 10.00 – 18.00.

WhatsApp

Het is simpelweg ook mogelijk om een appje te sturen naar Mobiel.nl. Stel je vraag uitgebreid, omdat de gemiddelde reactietijd op je bericht zo’n drie uur is. Hoe meer tussenvragen er aan jou gesteld moeten worden omdat iets niet duidelijk is, hoe langer je bezig bent. Het mobiele nummer waarnaar je een appje kunt sturen is 0624966602.

Mailen

Wil je uitgebreid advies ontvangen of heb je een uitgebreide klacht waar je eens rustig voor wilt zitten? Misschien is mailen dan wel de beste optie. Je stuurt je mail naar info@mobiel.nl, waarop de gemiddelde reactietijd zo’n twee dagen is.

Servicepunt

Ook als je liever face-to-face contact hebt, is dat mogelijk bij Mobiel.nl. Er zijn twee servicepunten waar je naartoe kunt, maar dat is alleen praktisch als je daar toevallig in de buurt woont. Je vindt de servicepunten in Leidschendam en Utrecht.

blank

Betaalmogelijkheden

Op Mobiel.nl zijn verschillende manieren om aan je betalingsplicht te voldoen, omdat je allerlei verschillende dingen kunt kopen. Zo is het mogelijk om een los mobiel toestel te kopen. Deze kan je enkel betalen via iDeal, een vooruitbetaling per bank of door te pinnen bij afhalen op een servicepunt. Het is niet mogelijk om dit toestel in termijnen, met creditcard of een Bol.com / VVV-bon te betalen. Dit geldt ook voor het bijbetalen van mobiele toestelkosten als je een abonnement aangaat, waarbij een toestel zit inbegrepen.

Ga je voor een sim-only of internet en tv abonnement? Dan dien je eerst een flinke hap aan gegevens in te voeren, waarna je je IBAN doorgeeft. Je sluit namelijk een abonnement af, waarbij er maandelijks een bedrag van je rekening wordt geïncasseerd. Een andere mogelijkheid is er niet om een abonnement af te sluiten, ongeacht de provider die je kiest.

Garantie

Via Mobiel.nl heb je heel wat verschillende soorten garanties. Dit geldt echter enkel en alleen voor mobiele toestellen. Abonnementen voor internet en tv hebben geen garantie via Mobiel.nl, omdat je na afloop bent verbonden aan de achterliggende provider. Vragen daarover? Dan dien je naar de klantenservice van de provider te gaan waar je dit abonnement hebt afgesloten.

Allereerst heb je voor een mobiele telefoon de 31 dagen omruilgarantie. Ervaar je een defect binnen de eerste 31 dagen na ontvangst? Dan mag je deze kosteloos omruilen voor een ander model via Mobiel.nl. Het gaat hier dan wel om een defect waar jij niets aan hebt kunnen doen. Als blijkt dat het door val- of waterschade is geweest, is omruil niet meer mogelijk. Dan is het helaas dikke pech.

Standaard ontvang je twee jaar garantie op ieder mobiele toestel. Zowel een los gekocht toestel, als een toestel dat in een mobiel abonnement zit verweven. Ervaar je problemen met je toestel binnen deze twee jaar? Dan word je toestel kosteloos gerepareerd binnen 10 – 14 dagen na aanmelding van het defect. Valt het defect buiten deze termijn? Kan je het toestel alsnog opsturen, maar dan ontvang je een prijsopgaaf voor de reparatie waar je dan wel of niet mee akkoord gaat.

Verzending

Alle verzendingen bij Mobiel.nl verlopen via PostNL. Daarbij is het mogelijk om mobiele toestellen en accessoires zelfs zeven dagen per week te laten leveren. Sim-kaarten gaan via de briefpost en ontvang je vanzelf in je brievenbus. Bestellingen die je voor 20.00 plaatst, worden de volgende dag al bezorgd. Daarvoor dient het toestel natuurlijk wel op voorraad te zijn, anders dien je iets langer te wachten. Afhankelijk van de soort levering die je kiest, betaal je een bepaalde hoeveelheid verzendkosten. We zetten ze hieronder voor je op een rijtje:

  • PostNL Standaard (bezorgmoment: volgende dag, kosten €4,75)
  • PostNL Vandaag (bezorgmoment: zelfde dag in de avond, kosten €6,75)
  • PostNL Avondbezorging (bezorgmoment: volgende avond tussen 17.30 – 22.00, kosten €5,25)
  • PostNL Zondaglevering (bezorgmoment: zondag tussen 12.00 – 18.00, kosten €5,25)

Koop je een sim-only abonnement, losse smartphone of een accessoire? Dan is verzending helemaal gratis. Je betaalt enkel verzendkosten voor mobiele toestellen binnen een mobiel abonnement.


Mobiel.nl Retourneren

Ga je een nieuw abonnement aan via Mobiel.nl? Dan heb je, zowel voor mobiel als internet en televisie, in totaal 14 dagen bedenktijd na ontvangst. Vraag je binnen deze tijd een annulering aan, dan stuur je alle ontvangen apparatuur retour en word het abonnement geannuleerd. Na deze 14 dagen is het abonnement bindend en zit je in ieder geval de afgesproken abonnementstermijn vast aan het abonnement. Zoals aangegeven is het mogelijk om losse toestellen binnen 31 dagen na ontvangst retour te sturen. Buiten deze termijn om is enkel reparatie mogelijk voor defecte, nieuwe toestellen.

Waardevermindering

Ook al stuur je een toestel binnen 31 dagen op, de kans is aanwezig dat er al enige gebruikerssporen zichtbaar zijn bij het toestel. Ook kan het zijn dat er een onderdeel ontbreekt. In die situaties wordt er waardevermindering toegepast, wat als volgt in elkaar steekt:

  • Lichte krassen: Doos en accessoires zijn compleet, maar het toestel heeft zichtbare lichte krassen: 10% waardevermindering
  • Toestel beschadigd: Doos en accessoires zijn compleet, maar het toestel heeft duidelijke gebruikerssporen. Zoals deuk, barst of diepe kras: tot 30% waardevermindering
  • Toestel incompleet: Toestel is onbeschadigd, maar er mist een meegeleverd accessoire (koptelefoon, boekje(s), oplader, etc.): 5% waardevermindering
  • Toesteldoos beschadigd: Toestel en accessoires zijn compleet, maar de doos is zichtbaar beschadigd: 10% waardevermindering

Zakelijk

blank

Zowel privé als zakelijk is een mobiele telefoon en / of internet niet meer weg te denken uit de samenleving. Over het algemeen is Mobiel.nl voor de reguliere consument bedoelt, maar er is ook een aparte zakelijke afeling. Zo is het mogelijk om zakelijk een losse smartphone te bestellen, maar ook abonnementen af te sluiten. Dit doe je enkel voor jezelf of bijvoorbeeld voor alle medewerkers binnen je bedrijf. Voor zakelijke bestellingen vanaf vijf smartphones is het mogelijk om offertes op maat aan te vragen bij Mobiel.nl. Daarnaast ervaar je als zakelijke klant nog een aantal zakelijke voordelen ten opzichte van een consumentenabonnement op de zaak. Dit verschilt echter wel per zakelijke situatie. Het makkelijkste is daarom contact op te nemen met zakelijk@mobiel.nl, waarop je binnen een werkdag een reactie terugkrijgt. WhatsAppen kan ook naar 0647677477.


Korting en aanbiedingen

blank

Providers proberen je op allerlei manieren binnen te halen. Ze hebben bepaalde budgetten vrij die ze investeren in leuke cadeaus en kortingen om jou voor eens en altijd aan hen te binden. Mede daardoor is het mogelijk dat je soms een halfjaar lang korting krijgt of een gratis tablet krijgt bij een abonnement. Noem de mogelijkheden maar op. Deze aanbiedingen verschillen telkens per provider en per termijn. Toch zijn er bepaalde kortingen en aanbiedingen die altijd wel aanwezig zijn. Wij zochten ze voor je uit:

Koopjeskelder

In de Koopjeskelder van Mobiel.nl vind je een uitgebreid assortiment aan mobiele telefoons. Dit zijn toestellen die al eens in het bezit zijn geweest van een ander, maar vervolgens weer retour zijn gegaan. Deze hbeben lichte gebruikerssporen, waardoor deze niet meer als nieuw verkocht kunnen worden. Zo kan je uiteindelijk een mooie duit besparen op een nieuwe mobiele telefoon. In de Koopjeskelder vind je mobiele telefoons van alle mogelijke merken, welke netjes op volgorde staan gestald. Denk aan toestellen van Apple, Samsung, Huawei, maar ook LG, Sony en Oppo. Per toestel staat exact weergegeven wat de preciese ‘schade’ aan het toestel is.

Pre-order voordeel

blank

Het nieuwste toestel van een merk is alweer uit of men kijkt alweer uit naar de nieuwste mogelijkheden van het volgende toestel. Op het moment dat een nieuw toestel wordt aangekondigd, vooral van Samsung en Apple producten, vindt er een heuse stormloop plaats om bij de eerste kopers te horen. Om dat te verleuken houden deze merken vaak pre-order voordelen voor deze nieuwe toestellen. Soms ontvang je extra’s met een waarde van wel een paar honderd euro. Deze aanbiedingen veranderen per toestel, provider en vaak per maand of kwartaal. Het is dus lastig om een algemeen beeld te scheppen van de pre-order voordelen op het moment dat jij kijkt ten opzichte van het moment waarop we deze review schrijven.

Vast en mobiel combineren

Vaak is het mogelijk om een mobiel abonnement af te sluiten bij dezelfde provider als voor internet en televisie. Soms kan dit niet, maar dan is er wel de mogelijkheid om je bij een dochterprovider aan te sluiten op hetzelfde netwerk. Afhankelijk van de provider die je kiest, levert het combineren van deze abonnementen je uiteindelijk weer voordelen op. Algemene voordelen die je vaak ontvangt zijn dubbele data, een gratis zenderpakket en korting op één of beide abonnementen. Kijk vooraf dus goed naar de aanbiedingen die providers hebben en welke extra’s het beste bij jou passen.

Maandelijkse nieuwsbrief

In de mobiele wereld verandert er vrijwel dagelijks iets. Extra snufjes en gadgets worden aangekondigd om het gebruikersgemak van de mens te vergroten. Wil je als eerste op de hoogte zijn van al die nieuwe ontwikkelingen en jezelf daar als eerste een voordeel mee doen? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief van Mobiel.nl. Deze heeft een maandelijkse frequentie, waardoor je eens in de maand weer helemaal op de hoogte bent van alle nieuwe snufjes. Ook ontvang je zo de beste en persoonlijke aanbiedingen.


Wel of niet kopen bij Mobiel.nl?

Mobiel.nl is over het algemeen een vergelijkingssite, waardoor jij uiteindelijk met de beste provider thuiskomt. Zo verkoopt de site je wel abonnementen, maar uiteindelijk verlopen die abonnementen via de achterliggende providers. Koop je losse producten op Mobiel.nl? Dan verlopen je garanties natuurlijk wel gewoon via hen. Ongeacht welke keuze je maakt, voor alles is wel wat te zeggen. Mobiel.nl is een uiterst betrouwbare site om zaken mee te doen, zoals uit de klantwaardering ook wel blijkt. Mobiel.nl geeft je een eerlijk overzicht van alle mogelijkheden die je hebt, zodat je niet alleen in de fuik belandt van die ene provider waaraan je verknocht bent. Gebruik deze site vooral om zo voor jezelfde de beste deal in de wacht te slepen. En loopt je huidige abonnement in de toekomst weer af? Kijk dan vooral opnieuw naar de beste mogelijkheden voor dat moment. Misschien is het wel tijd om die overstap te maken naar een ander.


Tips voor kopen bij Mobiel.nl

Tijd voor een nieuwe mobiele telefoon? Of is je internet thuis zo traag dat je eens een andere provider wilt proberen? Vergelijk alle mogelijkheden die je hebt via Mobiel.nl en kom uiteindelijk met de beste optie thuis. Neem daarbij de volgende tips mee in je speurtocht naar nieuwe, betere mogelijkheden:

blank

  • Bestel in ieder geval voor 20.00 uur, zodat je zeker bent van een levering de volgende dag.
  • Hulp nodig? De klantenservice is zeven dagen per week geopend.
  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf als eerste op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen en nieuws in de mobiele wereld.
  • Kijk in de Koopjeskelder voor afgeprijste, lichtgebruikte toestellen.
  • Interessante deal bij een provider gevonden? Kijk eerst op de site van de provider hoe de dekking op jouw adres is.
  • Pre-order een van de nieuwste mobiele toestellen en ontvang interessante accessoires als cadeau.
  • Combineer mobiel samen met internet en tv bij dezelfde provider voor nog meer voordelen.
  • Laat je nieuwe mobiele telefoon net zo makkelijk op zondag bezorgen.

Beste alternatieven voor Mobiel.nl

Op Mobiel.nl vergelijk je aanbiederse met elkaar en koop je abonnementen of losse producten. Dit is een doorgeefluik naar andere providers, behalve als het gaat om een los nieuw toestel of accessoire. Naast nieuwe modellen, vind je er ook al licht gebruikte toestellen. Neem ook eens een kijkje bij een van de andere webshops omtrent mobiele telefonie:

Mobieltekoop

Mobieltekoop is een overkoepelende plek voor kabels, accessoires en opladers voor telefoons, tablets en laptops. Ook koop je hier de benodigde apparatuur om dit op toe te passen.

Telefoonwereld

Alles rondom mobiele telefonie en accessoires vind je op Telefoonwereld. Vergelijkbaar met Mobieltekoop hierboven.


Plus & minpunten

Pluspunten:
  • Vergelijk providers en kom tot de beste keuze voor jezelf
  • Mobiel toestel binnen 31 dagen kosteloos ruilen
  • Zeer overzichtelijke site voor al je abonnementen
  • Klantenservice zeven dagen per week geopend
  • Levering elke dag mogelijk. Ook zelfde dag
Minpunten:
  • Sluit je een abonnement af? Dan is Mobiel.nl niet aansprakelijk, maar de daadwerkelijke provider
Ga naar Mobiel.nl
foto auteur Lars Meijer
Deze review is geschreven door Lars Meijer

Lars houdt van schrijven. Kruipt graag in het hoofd van een ander en zet dat inlevingsvermogen om in woorden. Geef hem een leeg, wit document en hij vult 'm met content waar de lezer blij van wordt. Meer informatie? Bekijk Lurz.nl

Ervaringen Mobiel.nl

Ervaring geschreven door Evert vd
26 mei 2021
Nieuw contract

Ik was al jaren voor mijn telefoondiensten bij dezelfde provider. Maar ik werd eigenlijk alleen maar minder tevreden. Het netwerk werd alleen maar slechter en ik kreeg ook nog eens lelijke deals aangeboden toen het tijd was om te verlengen (ik ga niet zeggen welke provider). Daardoor ben ik gaan kijken waar het beter kon. Dat ben ik gaan uitzoeken via de hulp van Mobiel.nl. Daar ontdekte ik dat er een hele grote markt was met niet alleen maar de bekende providers, maar ook veel goede kleintjes. De klantenservice gebeld en om hulp gevraagd. Zo kon ik een goedkoop contract met veel minuten en MB’s afsluiten. Waarbij ik dan ook nog eens voor een goede prijs de iPhone 12 kon krijgen. Dat was in alle opzichten beter dan wat mijn eigen provider, waar ik al 10 jaar was, me kon bieden. Dat zegt veel over Mobiel.nl.

Ervaring inzenden

  • Minimaal 110 karakters
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Beoordeling Mobiel.nl

Website www.mobiel.nl
Sterren
Ervaringen
80% aanbevolen, 1 ervaring(en)
Deel je ervaring »
Ga naar Mobiel.nl
© ReviewGo.nl 2023 | Onderdeel van Dik B.V. | KvK 74390708 | Tesselschadestraat 155, 8023 BL Zwolle | Privacy & Cookies